Stort hundgäng

Idag då, vid 11-tiden åkte jag in till stan för att hämta upp Alice och ta våran dagliga promenad, parkerade vid hundgården i folkparken och gick sedan runt i folkparken innan jag släppte dem för lek i hundgården...Alllt gick super idag också,som vanligt med dem här två!! 
 
När jag lämnat alice igen så åkte jag tillbaka till rastgården för att möta upp Sandra, jonte och deras bekanta, sandra hade med sig Shiva och Enzo (hennes rottweilers) och en Daisy en omplaceringshund, blandras,en underbar tik, sen hade sandras moster en blandrashane Ozzy. Jag släppte in Kaitaq i gruppen och alla skötte sig utmärkt, dem lekte, sprang runt, gick och nosade, låg och vilade och betedde sig som hundar ska göra i grupp. Lite roligt var det när "järngänget" Kaitaq, Enzo och Ozzy (alla hanar), gick precis tätt intill varandra och promenerade runt lugnt, så synd att jag inte hade kameran redo för det såg ut som om dem varit kompisar hur längre som helst och gick så tätt intill varann...
 
 
 

Kommentarer:

1 Quila o Ronja:

skriven

Härligt med hundar som får vara hundar.
😊

Svar: Ja du det är underbart!! Skönt med hundar som också kan språket så bra så man slipper lägga sig i 😃
Linnea Eldh

Kommentera här: