September

Sov ut rejält imorse, och det var välbehövligt kan jag säga... Vaknade vid 9-tiden och låg ändå kvar och drog mig lite innan jag tog ut vargen på morgonkiss och frukost i hundgården, sen slog det mig att det faktiskt är september nu en helt ny månad och dessutom ny årstid, hösten är här. Själv gick jag in för lite frukost jag med framför tv:n. Vid 11-tiden åkte jag inte till lilla Alice igen, vi tog en timmes promenad runt folkparken och lite i stan innan jag släppte Kaitaq och Alice i hundrastgården där dem sprang som bara den...
 
Roligt och se när dem leker för Kaitaq drar iväg i världens fart med lilltjejen efter, Alice blir så irriterad över att hon inte kommer ikapp han och börjar då skälla på han och biter tag i svansen, så rolig hon är. Kaitaq däremot vänder bara huvudet bakåt, kollar på henne med ett stort smile på läpparna och ökar farten ytterligare. Sen när jag skulle fota dem så la alice sina tassar över kaitaqs, tror mitt hjärta smälte lite där!! 

Sen efter vi lämnat av Alice hemma hos matte igen så åkte jag och vargen hem till morfar för att vänta tills jag sen skulle möta upp doggsensläpan för att hämta en till fodersäck till kaitaq. Så nu är hans mat full igen... 
 
 
 

Kommentarer:

1 Johanna Haarala:

skriven

Vilka kompisar, kul att se =D

Svar: Ja du, dem har blivit riktigt bra kompisar!! :)
Linnea Eldh

Kommentera här: