Göteborg, Liseberg

Så var det lördag, efter att väskorna var packade, vi ätit frukost, hundarna lämnade och allt fixat så tog vi bilen och åkte ner mot Göteborg. Vi kom fram till hotellet vid 11-tiden och parkerade sen gick vi till liseberg. Nu var det faktiskt fyra år sen jag var där, shit vad lång tid det känns när vi förut var där varje sommar. Men men nu kom vi i alla fall äntligen iväg...
 
Vi var på Liseberg tills 18-tiden då vi gick tillbaka till hotellet, och rummet var för det första så fint och underbart, sen var hela hotellet nyrenoverat sen våren 2014 nu så allt var ju väldigt fräscht och nytt!! På hotellet fixade vi egentligen bara iordning oss snabbt, reserverade bord och gick sen ner till restaurangen på hotellet. Varför gå över bäcken för att... ja ni vet den där!! Supergod mat, jag tog en förrätt (till varmrätt), någon lax, räka och pilgrimsmussla ihopgojsat med lime och chili, till det var det supergott tunnknäcke och nån kål (som jag skippade). Jättegott!! 
 
Sen på söndagen så vart det hotellfrukost innan vi åkte mot Norrköping igen... Sorry för kort och tråkigt inlägg, dessutom har jag knappt tagit några bilder för jag inte var på fotohumör men men ... 
 
 
 

Kommentera här: