Good morning

Har precis suttit och avnjutit en supergod frukost, det vart en sån där riktig frukostbomb med havregrynsgröt, macka med jordnötssmör och banan samt ett glas med örtte...

Vet inte men jag har inte sovit så bra och egentligen varit hungrig sen 04 inatt så då fick det bli en rejäl frukost men allt möjligt, så nu lär jag stå mig framtills ikväll om jag känner mig rätt!!

Annars då? Idag har jag ingenting planerat förutom att lönen kommer idag så ska betala räkningar, sen ska jag åka in och handla foder till Kaitaq. Jag ska nämligen byta till Sam's Field, deras power foder med mycket fett och proteiner för det är precis det Kaitaq behöver nu när det är dags för dragsäsong igen. Ska köra det här fodret höst, vinter och vår sen köra på deras vanliga adult foder på sommaren när han har paus i träningen...


Kommentera här: