En liten summering

Nu när jag precis satte mig vid datorn, framför bloggen så såg jag att det var fyra dagar sedan jag uppdaterade... Det är inte mycket egentligen men när man har en valp hemma så vill amn ändå uppdatera så mycket sommöjligt för det händer så mycket, och framförallt för Steff's skull (ägaren till Bisou). Men nu så, ni får dock nöja er med mobilbilder då det varit så tråkigt väder så har jag struntat i kameran...
 
Okej jag skrev senast i tisdags och sen efter det har det varit en lugn vecka, mycket träning med valpen så som gå fint, klicker/shaping, sitt, ligg, stanna, loss, inkallning, rumsrenhet m.m. Men sen igår fredag kom Ebba och Jansson hit och då började det med att ta det lugnt, va med hundarna, snackade massor om allting, sen åkte vi ner till Vi&Ni och köpte pizza. Sen svullade vi kan jag säga, vi käkade pizza (i sängen framför film), käkade godis, drack läsk, åt after-eight... Ja jag vet men ibland måste man få unna sig, det händer verkligen inte ofta men ibland så!! Idag så gick vi upp vid 9-tiden och käkade frukost, sen drog vi ut till mig igen för att se mer film... Vi var helt slut, man blir så seg efter man ätit så där dålig mat... Men men, jansson drog hem och jag och ebba städade av lite, sen släppte vi hundarna i grannens hägn så dem fick röra sig på nytt ställe. Ebba åkte hem och jag har tagit det lugnt, städat lite, fixat med hundarna m.m.
Nu blir det mat sen sängen för mig faktiskt...
 
 
Bilder från veckan:
 
Bilder från igår kväll:
 
Bilder från idag:
 
Bilder från ikväll: nystädat rum + trötta hundar = lugn och skön kväll!!

Kommentera här: