Bus i dimman

Vaknade vid 7-tiden (som vanligt), tog ut hundarna på en kortis, gav Kaitaq mat i hundgården och den lilla i huset, käkade lite frukost själv innan jag släppte hundarna på tomten för lite bus. Eller åtminstonde bisous nuya lek "springa-efter-kaitaq-tills-jag-somnar"... Ja men båda får ut något av det också, lillen blir av med energi, och kaitaq passar vi på att kasta leksaker till så han springer med full fart så Bisou inte ska komma ifatt honom, och det säger jag... det är inte långt ifrån, varje hund jag släppt Kaitaq med blir så irriterad på honom för att han springer för snabbt och det finns ingen (än så länge) som kommer ikapp honom. Men lilltjejen gör nästan redan det!?!
 
Nu har Bisou somnat i mitt knä och vi ska snart ner och storhandla så hon får passa på att sova lite till då, men det måste jag säga, när hon inte sover så märks det... Till skillnad från Kaitaq så ska hon bita på allt, stolar, bord, skor, trösklar m.m. och man får hålla koll hela tiden. Lite roligt är det ändå för exakt likadan var Balto min bernersennen jag hade, han tuggade på allt... och då menar jag verkligen allt!! Men men det slutar ju det med sen, jag ska klicka in henne idag eller imorgon så man får in lite komandon som loss (för ute så finns det ju ännu mer att ta upp och tugga på), stanna ska jag försöka få in så snart som möjligt då jag fotar så mycket så är det kul om hon också kan stanna när jag backar för att fota och inte springer efter mig och rakt in i kameran :)!!
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Nelly:

skriven

Så fina hundar och vilka härliga bilder! ^^

Svar: Åh tack så mycket!! :D ja dem är underbara dem här hundarna
Linnea Eldh

2 Elin och Billy:

skriven

Gud så söta de är ihop! Och fantastiskt fina bilder =)

Svar: Tack så mycket, och ja dem är söta ihop :D (när vargen tycker det är okej)
Linnea Eldh

3 Anonym:

skriven

Härliga bilder

Kommentera här: