Ny blogg

Ja ni läste rätt, jag har bytt blogg nu...
 
Det är såhär att här på blogg.se kan man ju inte bara byta namn på bloggen utan det heter hela tiden det man först valde och min heter ju då linneaeldh.blogg.se och det var tänkt att det skulle vara en vardagsblogg om alltmöjligt i mitt liv men det största i mitt liv är min hund och hundträning så passar inte in här på min nuvarande blogg.
 
Jag har då gjort en helt ny blogg på weebly istället, bättre namn, en hel hundblogg, man får designa och bygga upp sin blogg från grunden och välja exakt vart allt ska vara så det passar mig bättre. 
 
Från och med NU byter jag blogg helt, så ni kommer inte kunna läsa mer här på blogg.se utan jag kommer enbart skriva på den NYA BLOGGEN
 

Så vi får tacka för oss och vår tid här på blogg.se Ha det gött så ses vi på nya bloggen istället.

Kommentera här: