Jobbhelg

Fredag till söndag = Jobb, just the way i like it. 
 
Då vart det jobb den här helgen också, på lördagen var det superfint väder som tyvärr inte höll i sig till söndagen... Spöregn och låga temperaturer, men vad gör det när man ändå är ute hela dagen och rör på sig så man blir varm ändå... Söndagen var väldigt lugn då det bara var jag och vargen nu när Bisou är tillbaka i stockholm igen, men Kaitaq och jag hittade på andra grejer att göra, tränade massa trix, körde agility, lydnad m.m.
Sen på eftermiddagen precis innan jag slutade så kom Frida förbi med Vimsa och Nova så dem fick "leka" lite med vargen. Haha om jag säger såhär så har dem där IPO-flickorna pondus så till och med Kaitaq har ingenting att sätta emot där. Ja dem är roliga dem där flickorna, men frida och jag fick oss i alla fall ett gott skratt. 
 
Kom hem söndagkväll och tog en lång varm dusch, käkade, packade upp allting och sen vart det en stor kopp te ute hos mig framför en bra film...
 
 
 

Kommentarer:

1 Carina:

skriven

Den vargen var Vacker!!!. :)

Svar: Ja tack han e speciell :)!!
Linnea Eldh

Kommentera här: