För mkt tankar

Har som ni alla vet inte bloggat på ett tag nu igen, grejen är att jag har heller ingen bra anledning till att inte blogga, den största är väl att jag inte tagit några bilder med systemkameran utan bara mobilen och då är det inte roliga (varken för mig eller er) att lägga upp vanliga mobilbilder... 

Sen är det rätt fullt upp med hundarna, jobb och tankar, otroligt mycket tankar som bara far runt i min skalle. Det är superjobbigt när jag alltid annars har varit 100% säker på vad jag velat hålla på med i framtiden, men nu senasten månaden har allt ändrats och jag vet verkligen inte alla vad jag vill göra längre. Och för att vara mig, en person som vill ha ordning och reda och planera så det inte blir några oväntade händelser eller snedsteg så är det riktigt tungt. 
Men jag ska blogga mer igen och ta fram kameran så det blir lite mer ordning på bloggen!!



Kommentera här: