Autumnwalk

Kom hem för en liten stund sen efter att jag kört min "doggywalking-service", har en labrador som jag går ut med två dagar i veckan, och det är inte vilken labbe som helst utan Karma, vargens morsa på ett sätt. När jag fick hem Kaitaq vid 8veckors ålder så bodde vi på Finnerstad och på andra sidan staketet så bodde Karma och hennes familj, hon har ända sedan dag 1 tagit mammarollen med kaitaq, sagt åt han om han blir för mkt, om han stack iväg i skogen så fick han sig en omgång av henne när han kom tillbaka, och hon har varit en underbar lekmorsa till han, dem busar på ett väldigt speciellt sätt och rätt vad det är så försöker karma lägga ner kaitaq för han e en jobbig unghund som aldrig blir trött... Haha, ja kul är det att se två hundar som lever i en sån harmoni med varandra. 
 
Vi åkte och hämtade Karma vid 12-tiden och åkte sen in till folkparken för att träna meed henne och även kaitaq, båda två har lite svårt med hundmöten så det är perfekt att träna på i folkparken där det är stort, öppet men oftast rätt lagom med hundar. Så släppte jag dem också i rasthagen där innan för att få springa av sig lite energi. Superfint väder fick vi också, strålande sol och alla höstens färger.. Lovely!!
 
Nu ska jag packa lite och sedan åka in till Becca och Masy för att ha sleepover där tills imorgon!!
 
 
 

Kommentarer:

1 Sara Nygren [FOTO&VARDAG]:

skriven

Den bruna hunden är ju galet söt!:)

Kommentera här: