Saknar min andra hälft

Sitter hemma hos mormor och morfar helt begravd i allt plugg, men jag har betat av det mesta så har bara någon uppgift kvar, sen är det prov men det kan jag inte göra så mycket hemma mer än att läsa på inför provet. Har sovit hos mormro och morfar sedan tisdags, och Kaitaq har ju sovit hos Louise. Nu saknar jag han som tusan, usch trivs verkligen inte med att vara ifrån han mer än en halvdag. Ska väl dra mig till skolan snart för att hämta han och sen så får jag skjuts hem av morfar då jag har ganska mycket packning och så så var det snällt att dem erbjöd skjuts. 
 
Väl hemma så blir det att ta hand om grannens tre hundar, Baloo, Lucky och Demon som är av rasen Siberian Husky samt systers vovve Rambo och såklart min lilla varg Kaitaq som jag ska mysa och leka massor med. Kommer va hundvakt åt grannen hundar tills imorgon, så det känns kul att jag fick det uppdraget av dem, att känna att dem litar på mig och att jag får ta det ansvaret. Hundarna är ju otroligt mysiga med så det är inget som kommer bli jobbigt, kommer njuta av varje sekund jag är uppe hos dem. Det är ju Siberian Huskies!!
 
 
 

Kommentera här: