No blogfeeling

Okej igår (onsdag) så var jag ute med resten av Jakt&Viltvårds klassen och sköt hagel/kula. Gicksuperperfekt med både älgstudsaren och ett mindre gevär som vi sköt vildsvin med. Läraren sa att jag måste ta jägarexamen så bra som jag sköt, verkade tydligen som jag inte gjort annat👌 vet inte väger upp och ner hela tiden men får fundera lite till. Haglet och jag var iaf inte kompisar igår kan jag säga... 😂 jaja riktigt bra dag i alla fall trots otrolig kyla, Kaitaq var med ut och han är ju inte skotträdd i alla fall, vart ett tufft test men han klarade det galant 👍 

Idag då så var det en sån här dag som man bara tänker tillbaka till såhär på kvällen för vi hade så jäkla roligt, var längesen jag skrattade såhär mycket som jag gjorde idag med tjejerna. Mycket prat blir det inom tjejgänget om allt, det är ju det som är det roliga och mysiga med vårt "gäng" 😃 



Kommentarer:

1 christer:

skriven

Jägarexamen???Vad ska du jaga???Killar???

Svar: Haha det behöver jag inte jaga, kör på älg och vildsvin ;)
Linnea Eldh

2 Koyuk:

skriven

Klart du sks ta jägarexamen :-)

Svar: Ja kommer kanske ta ett tag innan jag faktiskt skjuter där ute i skogen men kommer isf hålla på med eftersök mest :) så får Kaitaq jobba lite med
Linnea Eldh

3 hemlig:

skriven

du är fan dröm flickvännen!

Svar: Trevligt trevligt 😉😘
Linnea Eldh

Kommentera här: