STUDENT2014

NU har jag tid att lägga in alla bilder från min student den 13/6. Har haft fullt upp med jobb och vänner men som sagt nu kommer det en liten bildbomb från studenten.
 
Det var den bästa dagen i mitt liv, fyllt av glädje och lättnad från mitt håll. Fantastiskt fin morgon och förmiddag i skolan med studentfotografering, champagnefrukost, lite dricka, kyrkan, tal och sång, avslutningsskål. Sen sprang vi ut till låten Nause-Hungry Hearts!! Mötte upp familj, släkt och vänner som stod vid min skylt och där kom det faktiskt lite tårar men men måste ju ha lite tårar också i en studentdag..
 
Vi åkte runt med flaket i Norrköping och hade bästa DJ FLASH som spelade på flaket och världens bästa chaufför och flakvärd Södling!! Efter flakturen i stan så rullade vi hemmåt mot skolan igen och där stod bästa Johan och väntade med sin Audi r8 som han skulle köra hem mig i till bjudningen hemma. UNDERBART!!!
 
 
 

Kommentarer:

1 Isabelle:

skriven

Grattis till studenten! Riktigt fin klänning också!

Svar: Tack så jättemycket 😇👌 ja den vart jag nöjd med!!
Linnea Eldh

Kommentera här: