Rainy days

Jahopp igår så åkte jag, mamma och Melker iväg tidigt för att storhandla på CityGross och sen åka ner till Söderköping för att handla lite på dollarstore och för att välja bänk till min uteplats utanför ladan!!!

Supertrött i både huvud och kropp när vi kom hem så vart att ta det lugnt med Melker ett tag framför tv:n men sen ut till mig och städa, skura, damma av, promenad i spöregn, åska och blixt med Kaitaq&rambo. 

Vid 17 kom Rasmus hit så tog vi det lugnt, fikade, åkte och letade efter mitt bord... 😂 vart hämtpizza till kvällsmat med familjen och sen vid 22 kom rickard ner till oss så gick vi ut och tog det lugnt ute hos mig istället. 

Idag var det upp tidigt för en promenad med vargen (vaknade av grabbarnas alarm, upp för jobb). Hemma vid 8 igen för att käka frukost,
Sen kom pappa och hämtade upp mig med Sakorns supersnygga BMW 118i som jag skulle övningsköra i idag. Vart mycket precision körning, fickparkering och backning, start och back i uppförsbacke/nedförsbacke. Och det gick tydligen väldigt bra som vanligt!! 




Kommentera här: