Hur mycket kan man längta?

Om 11 dagar står jag där på skolan och är klar med min skoltid, för jag har tagit studenten!!! 

Min gymnasietid började väldigt kämpigt på VT-11 men lättade HT-11 och VT-12 sen när vi kom till HT-12 flöt allt på galant jag flyttade själv ner till Skåne med vargen och gick på ett annat gymnasium. Allt kändes perfekt!! Innan jag VT-13 flyttade tillbaka till Norrköping och hade då massor efter mig eftersom jag inte varit där på en hel termin utan läst på annan skola. Kan med lite häpen min säga att HT-13 alltså första terminen i trean var helt oh hållet enkel vi hade inga prov ingenting, slutade tidigt om dagarna m.m. VT-14 var också riktigt slapp...

Fram tills april/maj då allt kom på samma gång, uppgifter, prov, examinationer, utbildningar ja "you name it" fick ALLT på samma gång. Men hela förra och förrförra veckan så pluggade jag som ett litet svin för att bli klar med allt å inte ha några rester (och då riskera F). Kan med glädje säga att ALLT är klart nu och dem sista 11 dagarna ska jag bara njuta i skolan och ha jävligt roligt. 

Kan inte längta mer än mig tror jag😃 



Kommentera här: