Måndag 6/1!

Igår vart det att gå upp tidigt för att ta en långpromenad med Jessica och hundarna. Vi gick först till rasthagen och släppte dem så att dem fick springa av sig och leka lite. Sen började vi gå, över golfbanan, bort till Klämman sluss, över till stallet, in i skogen och runt igen, ut till samhället och ner till oss. Vi var ute i 2h och gick ungefär 1mil. Jag hade mitt bälte på mig och Kaitaq hade sin sele så även om vi gick så fick han jobba hela tiden. Riktigt kul att hitta sånna bra och framförallt långa vägar att gå om man verkligen inte har någon tid att passa sen. 

Det vart en sen frukost sen när vi kom tillbaka och Kaitaq fick frukost ute i hundgården. Men sen fick jag å mamma för oss att gå igen, men en kortsväng uppe i samhället med Melker och Kaitaq&rambo. Vi gick då till lekplatsen så att Melker fick åka lite ruchkana. Sen vart det tydligen så att både jag och Kaitaq, och jag å Rambo åkte rutschkanan också. Har tyvärr inte bilden på min mobil men den kommer väl upp på instagram ikväll @linneafire 









Kommentera här: