Long time no seen!!

Ja nu var det ett tag sen jag bloggade men nu får jag slänga iväg ett kvällsinlägg. Sitter just nu i sängen och kollar när Rambo är så jävla jobbig mot min stackars varg, han biter han i kinderna, läppen, öronen, tassarna, halsen m.m och låter som något litet monster, och Kaitaq är alldeles för snäll, han ligger där och kollar bedjande på mig... 

I alla fall så har jag varit hundvakt åt syster lilla Rambo, få hon är på sjukhuset. Så Rambo får bo inne hos mig och Kaitaq dem här dagarna, inte mycket lugn för mig å vargen men det är roligt det med. Vart en långpromenad imorse med Jessica och karma&kaitaq runt hela golfbanan, var ute i 1h och 40min, så det var skönt för oss. Annars har det varit lugna timmar för oss idag. 

Upp tidigt imorgon igen för promenad med Jessica å hundarna. Men här kommer lite bilder...











Kommentera här: