För att bygga en karaktär måste man genomgå konflikter!!

Det största och bästa som jag lärt mig idag är just det, att oavsätt om det handlar om människa eller hund så måste man genomgå konflikter för att få en karaktär. Dem orden kom från Robban som är våran chef dem här veckorna, det var något av det klokaste jag hört och det stämmer. Om det handlar om hund eller människa spelar ingen större roll i sammanhanget utan det är just det KONFLIKTER som man måste genomgå annars så är man inte så mycket mer än bara en hund eller bara en människa. Alla har vi genomgått syns på oss, våran personlighet...
 
Slutade klockan 16:00 idag och har typ duschat och kollat runt lite på "the internet", snott en annan labrador idag som vi har som våran såkallade natthund. At the moment sitter jag i min säng och hör hur hundarna busar på andra sidan väggen, ska strax ta något och äta för att sedan se film igen. Kan bara säga att dagen har varit mycket lärorik har varit inne i stan och tränat hundarna. 
 
 

Kommentera här: