Få ork till att gå upp då!!

Usch ligger i soffan inne i stora huset och är såå jäkla seg i kroppen. Orkar inte göra något MEN jag ska upp och cykla/dra med Kaitaq nu snart...

Imorse vaknade man till ett riktigt pissväder så jag och min älskade syster som är hemma nu tog en promenad med hundarna (enbart kortpromenad) och sen gjorde vi frukost som vi tog ut till syrrans place och vi såg en skräckfilm. Efter filmen så var det uppehåll och lite sol så då tog vi en längre promenad i samhället. 

Sen har vi spelat lite spel och bara haft sådär kul som jag och Alexandra kan ha, men som sagt nu måste jag upp å köra lite dragträning med Kaitaq. 

Måste bara säga att med tanke på dessa bilder så kan man ju inte tro att det är den 7 januari idag?!? Kaitaq ville ju nästan bada ju så fort han såg något i vattnet. Herregud vilket konstigt klimat vi har i Sverige...






Kommentera här: