Bara 155 dagar kvar!!

Jajamensan, idag så var det dags att gå till skolan igen men det är bara 155 dagar kvar tills jag tar studenten. Underbart😍 

Började 8:20 idag och slutade 11:40, vi hade bara information om gymnasiearbetet som är det nya projektarbetet eftersom dem bytt det där nu. Men det ser jag fram till supermycket... Direkt efter skolan så åkte jag till körskolan för en till körlektion som gick bra, kände dock att jag var i andra tankar men men. 

Sen kom jag tillbaka till skolan eftersom Kaitaq var kvar så har jag faktiskt badat av han och blåst han torr också så nu är han sådär fluffig och luktar örtschampoo. Men han gillar det ju inte så mycket men det var tvunget nu efter så mycket leriga dagar, hans päls kändes liksom som ett tunt lerlager över.  Men nu är han fräsch, så hoppas vi på lite snö nu då så han får fortsätta att va vit och fin. 







Annars så kommer väl mamma och hämtar mig snart så ska vi åka hem. Äntligen, varit kvar frivilligt i skolan från 11:40 😝 

Ciao bella<3

Kommentera här: