Äntligen är vinter här!!

Just det, jag har ju inte bloggat på ett tag, för jag har använt upp min data för den här månaden men har fortfarande data men ej samma hastighet, så jag får surfa på låg hastighet. Det har gjort så att bloggandet inte riktigt fungerat. 
 
Men nu försöker jag en gång för alla. Idag e det måndag och det är strålande sol och -10 grader, så underbart. Vart att plugga hemma idag så Kaitaq fick sig en supermysig vinterpromenad på golfbanan, kom in nyss och han hade is i morrhåren och på hakan. Då har han haft det kul, vart lite bilder med iphonen bara, så klumpigt att ta med sig kameran på promenaden. 
 
Nu ska jag snart plugga lite och sen ta det lite lugnt tror jag innan vi ger oss ut på en dragsväng. Så njut av våra vinterbilder från idag!! 
 
 
 
 
 
 
 
 



 



 
 

Kommentera här: