Humöret är på topp nu!!

Ahhhh, sista natten här nere snart då, måste säga att det är blandade känslor men mest glada som ni säkert förstår. Jag kommer äntligen hem till:
 
* Min egna super perfekta säng
* Min älskade lilla varg
* Min familj
* Vardagliga rutinerna
* God mat lagade av mammas sambo (som jag har längtat)
* Hundträning av MIN hund
* Vanliga kläder (går varje dag i mina Lundhags byxor och Euro-Hunt byxor)
* Min egna träning, det har glömts bort rätt bra här nere
* TV-kanaler (ja jag saknar fakitkst att se något program med familjen)
* min dialekt (jag snappar snabbt upp andra dialekter)
* och massa massa mer men då skulle väl inägget ta upp hela hemsidan
 
Idag har det varit lika lugnt, om inte lugnare än igår vilket var väldigt skönt. Vi slutade vid 12 ungefär då vi åt lite äggröra och tog det lugnt, nu är alla hundar matade med och vi ska väl se någon film till. Hoppas ni har det riktigt bra för det har jag och kommer må ännu bättre imorgon klockan 19:22 när tåget rullar in på Norrköpings Station.
 
 

Kommentera här: