Det är bättre att slitas ut än att rosta bort

Uppdatering, jag har JOBBAT hela förra veckan nästan, hela denna helg och kommer jobba den här veckan och troligtvis nästa helg också, så jag har inte så mycket tid att blogga, eller va social till kompisar heller för den delen. Jag ville ju ta mig tid att umgås med bästa Jansson nu när hon har kommit hem från Spanien där hon varit i 3 veckor... Men får passa på nu när jag är ledig nån dag i veckan i alla fall. 
 
Älskar verkligen mitt jobb och mina arbetskamrater, jag kan ärligt talat säga att Doggsencenter är mitt andra hem och TeamDoggsen är min andra familj, så mycket älskar jag det stället och all personal där, så det så. Kameran fick i alla fall följa med in helgen och vi fotade lite, men idag när det efterlängtade vårsolen kom fram så fotade jag Carro och hennes rottweiler Rex när dem dragtränade lite med däcket, fotade även Anna och hennes Kelpie Max när dem dragtränade och sprang av sig, sen fotade Anna Kaitaq när han fick dra lite styrka.
 
 

Kommentera här: