Älskade vilda diamant

Lilla vargen, min vilda diamant, lille grå, Kaitaq, ulven, älskling ja kärt barn har många namn. Men ja herregud vad skönt det är att vara hemma hos familjen och hunden nu. Igår kom jag väl hem vid 20-tiden och gick direkt ut till mig där Kaitaq vart helt till sig. Han ålade sig på golvet, hoppade upp i säng/soffan, gled på mattorna och sprang runt mig som jag vet inte vad. 

Sen vart han lugn när vi la oss i sängen och han suckade, la sig på mig och somnade sött. Imorse vaknade jag av att han satt precis bredvid mig och stirrade på mig. Ja vad säger man, han har nog saknat mig lika mycket som jag saknat honom. Vart en morgonpromenad och nu snart kommer Emma å hämtar mig och Kaitaq för en promenad i Söderköping med hennes vovve också. 






Kommentarer:

1 olivias | mode, foto & vardag:

skriven

så fin hund!

Svar: Tack så mycket :)
Linnea Eldh

Kommentera här: