Älskade efterlängtade vårväder

Hur underbart är det inte att höra fåglarna kvittra, det är ljust ute, solen skiner, det är 14 grader ute, isen på sjön börjar smälta. Gud vad jag har saknat det här känner jag nu, jag vill ha vår, blommor och sol. En annan som också saknat våren är faktiskt Kaitaq, såfort vi gick till sjön idag så gick han ner till magen och bara stod där ett tag, sen tog han en pinne, la den vid mig och ställde sig beredd vid kanten (gör så när han ska kolla vart pinnen landar så han kan dyka efter den), men såklart så kastade jag inte. Han fick nöja sig med att gå lite i vattnet och dricka istället. 
 
Tog fram kameran nu idag och fotade när jag kastade lite frisbee med vargen på gärdet, och bort mot sjön. Härliga bilder det bli. Kamera + sol= underbara bilder. 
 
 
 

Kommentera här: