Lite kvällsmys

Ibland så försöker jag mysa till det lite extra hemma, med tända ljus och härlig lugn musik, sätter mig i soffan och grottar ner mig i en...bok? Ja ni läste rätt, jag har nog inte läst en bok på 3-4år tror jag vilket är för mig väldigt tråkigt och konstigt då jag förr alltid läste böcker. Men nu var jag faktiskt på biblioteket i Söderköping och hyrde en bok som heter "Den fantastiska Gracie", den är otroligt bra faktiskt, den handlar om en väldigt speciell hund vid namn Gracie som har en hel del svårigheter i sitt liv och hur hon tar sig över alla hinder och att det tillslut blir succé!!
 
Så bok, ljus och musik... En sak fattas va? den lille grå vargen såklart. Vart lite massage för hans del och mys också för den delen. Det är faktiskt lite roligt för när Kaitaq var unghund (yngre unghund) så ville han absolut inte mysa med någon, men sen har han på något sätt vuxit i sig att det faktiskt är riktigt mysigt att gosa med matte lite då och då. Han har förstått att det inte är töntigt tror jag... 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: