Instruktörsmöte

Hemma efter en lååångt möte på brukshundklubben för oss som är instruktörer, fick en hel del information om höstens kurser, litteratur, händelser m.m. Var ett bra och givande möte som gjorde susen, fick lite mer klarhet i min kurs som jag, ebba och jansson kommer starta i september. Den kursen jag ska hålla är allmänlydnad där det fortfarande finns platser kvar så passa på och anmäl er. Det är 8 kurstillfällen, en i veckan där vi kommer gå igenom allmänlydnad hund. Om ni är intresserade (som ni borde vara) så går ni in på brukshundsklubbens hemsida och anmäler er (klicka på bilden så kommer ni dit) Det är billigt också!!
 
Kaitaq var med på mötet och han skötte sig faktiskt bra, får ta hänsyn till att vi varit lata med miljöträningen nu under sommaren. Men det ska det bli ändring på nu!! Så ska jag också börja med mitt egna lilla projekt nu, mer info om det imorgon... Nu blir det att ta lite te och macka, gå ut till mig, sätta på en film, ge vargen ben och mysa ner mig i sängen!!
 
Godnatt
 
 

Kommentera här: