Hjärngympa

Kom nyss in från ett träningspass med vargen som bestod av hjärngympa... Det är nämligen så att min varg är så sjukt smart och lättlärd och han kan ungefär ett 40-tal olika trix och cirkuskonster så vi har varit lite i en svacka nu för att komma på något "nytt" i våran bemärkelse men det var precis det vi gjorde idag. 
 
Det vart "plats" när han lägger ner huvudet i backen från exempelvis läggnade, sen vart det "pang" när han slänger sig på sidan och spelar död, "eller hur?" när han nickar som om han håller med vad jag säger. Det vart tre roliga små trix, dem första två sitter redan som en smäck men att nicka är riktigt svårt då det är ett helt onaturligt beteende som jag försöker klicka fram nu...
 
 

Kommentarer:

1 mimmi & urax:

skriven

Gud så söt haha! Är han en husky? Jämte? :) (nått annat?)

Svar: Han är 100% siberian husky😃 ja visst är han sööööt!!
Linnea Eldh

2 sandra:

skriven

Vilken sötnos :).
Skulle du inte kunna skriva ner de trixs han kan? jag och min lille håller på att träna i väntan på att vår första kurs ska börja, men min fantasi är lite av en katastrof, kommer inte alls på vad jag kan lära in :p

Svar: Hej!! Ja absolut ska försöka komma på allihop ( utan att glömma nåt) och skriva ett inlägg idag) 👍😊
Linnea Eldh

Kommentera här: