Augustifesten

Idag efter frukost så åkte jag, syster och lillebror in till Norrköping för att gå på marknaden, åka lite karuseller och och ha det allmänt mysigt. Jag och syster var nämligen barnvakt idag åt lillebror så det var mest för att han skulle få hitta på något roligt. Så vi började med en promenad på marknaden och köpte en ballong till melker, sen vart det en liten stund vid tivolit så Melker fick åka en karusell, sen vart det mat på Mc Donalds, en till tur på marknaden, köpte en klubba till Melker, sen drog vi hemmåt...
 
Direkt när jag kom hem så tog jag Kaitaq på en prommis i samhället, det vart en kort promenad då det var riktigt varmt ute, sen ner och spola av han i trädgården, lite bus med rambo och in och svalka sig i hundgården igen. Jag ska nu bara slänga mig i soffan och se en film, fortfarande tungt i huvudet från igår...
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Lisa:

skriven

Mysigt!

Svar: Ja det var det verkligen :D!
Linnea Eldh

Kommentera här: