Back in business!!

Då är man tillbaks på spåret... Back on track...
 
okej helt så är det väl egentligen inte då jag fortfarande är sjuk!! Men jag är i alla fall tillbaka i skolan som idag började med att klockan 09 var det mössprovning inför studenten. Wow vad svårt väder var att välja design, färg och text men jag är sjukt nöjd med resultatet i alla fall. Dyrt vart det men jaja, man tar ju bara studenterna en gång i livet så det fick kosta 2300kr för mössan!!
 
Annars så slutade jag 14:30 idag typ men tog inte bussen förns 16:04 så var hemma vid 17:15 typ. Då vart det att se film med lillebror som också är sjuk, innan vi käkade god mat nu på kvällen..
 
Helt sjukt men jag ska faktiskt redan nu slå på en film och somna tror jag. Är så himla trött efter att man varit sjuk och sen jobb på det, MEN jag jobbar så hjärna ute på Doggsen då jag trivs som fisken i vattnet där ute på landet. :) 
 
Ciao bella<3
 
 

Kommentera här: