Underbar lördag!!

Vid 12:00 åkte mamma och MICKE iväg till Köping för att fira mickes kusin som fyllde år!! GRATTIS Mats!!

Dem ska bara vara borta tills imorgon så mormor skulle va barnvakt men morfar följde också med under dagen i alla fall för att fixa elen i min nya fina hall. 

Vi tog en lång promenad jag och mormor med Melker å Kaitaq runt i samhället och Melker somnade (som vi hade tänkt). Medans han sov så fixade jag och mormor lite lunch och städade undan lite. Jag fixade ute i min lägenhet sen med att dammsuga, skura, bädda rent och fixa lite allmänt!

Annars så har dagen bestått av lek, sång och dans med lillebror så han har levt livet här hemma. Sen tog jag pch Alex precis en kvällspromenad till golfen. 

"En trött Kaitaq efter ett lyckat spår på fältet"

"Nystädat och tänt vardagsrum"


"Och såklart den nybäddade sängen också men kaitaqs råtta i ;)"

"Nu ligger jag i sängen och avnjuter en kopp med varm glögg med lite russin och mandlar"

Så godnatt allihopa och sov gott<3

Kommentera här: