Söndag den 24/11!!!

Får försöka blogga nu då, min bloggapp har ballat ur totalt så under hela helgen så har det inte gått och bloggat så nu får jag uppdatera er...
 
Idag tog jag och syster en skogspromenad efter en god söndagsfrukost med mormor och melker. Vi gick en härlig tur på 1 timme ungefär och kameran åkte såklart med. Jag känner att jag inte fotat med kameran på lääääänge så ska försöka lägga upp lite system-bilder lite då och då, men i alla fall oftare än jag gjort nu. Det var mycket lättare under sommaren för då hade man kameran framme hela tiden och då kände man mer för att fota. Nu har man tjocka vantar på sig när man är ute och går och då är det jättejobbigt att fota, så i söndags fick jag offra händerna och fick frysa istället.
 
Här är massa bilder från idag...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ciao bella<3

Kommentera här: