Riktigt bra eftermiddag!!

Idag vart det mycket gjort när jag kom hem från skolan. Först vart det att storhandla med syster, hämta paket från posten, åt pannkakor när jag kom hem. Sen drog jag å Kaitaq ut för att fylla grus i hundgården och kolla över nätet m.m. Dammsög av inne hos mig och städade bort kläder m.m innan jag sedan skurade. Så nu är det skinande rent ute i min lägenhet. 

Nu när jag låg i sängen och såg på film så får jag ett sms att min älskade mor där det står: Kom och öppna jag är utanför med te<3' 

Går och öppnar och ser att hon har en kopp med te och lite pepparkakor på en silverbricka. Mums så gott, tack så mycket älskade mammie!! 



"Kaitaq i ett nystädat rum och i en nybäddad säng"

"Kaitaqs favorit mjukisdjur, hans råtta dom förvänadsvärt nog är den ända leksaken/mjukisdjur som han inte biter sönder" 

"Slutligen en bild på lilla Melker när han ligger och asgarvar på jobbet med min mössa på sig, haha är han inte för söt?"

Ja nu ska jag i alla fall sova så sovgott allihopa där ute. 

Ciao bella<3

Kommentera här: