Öppet hus!!

LÖRDAG!!
 
Nja, upp 7:45 för en promenad på 40min med syster och hundarna: Rambo, Kaitaq och Sture runt stallet vid golfen. Det gick super men Sture var ganska så rädd för Rambo först när han kom i sitt täcke och svarta små skor (för det är kallt för han). Men sen fick dem hälsa och då ville dem bara leka med varann hela tiden. 
 
Sandra och Jonte hämtade upp mig och "mina" vovvar vid 9:45 då åkte vi till skolan för öppet hus för dem nya ettorna (förhoppningsvis). Vi började med att fixa lite skyltar till hunddagiset och fixa iordning det sista innan folket skulle komma vid 11:00. 
 
Allt folk kom och vi pratade på om våran hundlinje och dem vart så himla förtjusta i Kaitaq och Sture som var med mig och minglade lite med alla. Kul var det i alla fall, hann med lite hundlektionen också för Harry, Kaitaq, Shiva och stures del. 
 
Lite bilder som vanligt, och det är lika fartfyllt som vanligt. 
 
 
"Från morgonpromenaden, här var Sture fortfarande lite intresserad/rädd för Rambo"
 
"Här var alla däremot helt coola med varann, längst från vänster: Rambo 4mån, Sture 10mån och Kaitaq 20mån"
 
"Nu var det en riktigt rolig lekstund med Shiva och Kaitaq för stures del"
 
"Och nu sover dem som två små värmekuddar på varsin sida om mig"
 
Ciao bella<3

Kommentera här: