Hemmamys med syster!!

 
Torsdag, egentligen dags för SACO mässan i Stockholm med skolan men jag kollade innan på deras hemsida vilka utställare och seminarium det skulle vara och det var ingenting som jag var intresserad av. 
 
Jag har en ganska bestämd plan över min framtid den korta dela i början i alla fall vad jag vill göra efter studenten och utbilda Kaitaq till räddningshund samt jag ska jobba inom försvaret så det var ingenting som skulle hjälpt mig. 
 
Istället så vart det en lång skogspromenad med syster i skogen på morgonen med Rambo och Kaitaq. Härligt tyckte Rambo med sitt nya varma täcke, han var på Kaitaq hela tiden och bjöd upp till lek. Kul, annars så vart det en slapp dag med lite handling i sörping och Norrköping. 
 
Nu väntas en promenad med hundarna igen! 
 
 
"Alltid lika gott med is och rinnande friskt vatten när man springer runt i skogen tycker kaitaq"

"Och Gud vad man kan spana efter lukter när man stannar till vid kalhygget ett tag"

 
"Lillebrorsan Rambo var mest intresserad av min ficka full med godis ;)"

"Ja, Rambo har inte riktigt lärt sig att man kan gå försiktigt i skogen, utan det ska hela tiden vara full fart"
 
Ciao bella<3
 

Kommentera här: