Min fredag den trettonde!!!!

Ja herregud såvitt jag vet så är det INTE fredag den trettonde idag men för mig var det tydligen det...

Skolan var bra och allt sånt, vi började med sällskapsdjur då vi ritade en katt på väggen, sen hade vi hundkunskap där det var matte och prov. Efter skolan vart det agility med K.

Nu börjar det roliga...
Ebba och jag skulle ta bussen till stan men jag hade tagit fel jacka imorse så mina busskort var i den andra jackan. Eftersom man vet hur busschaufförerna beter sig i dagens samhälle så försökte jag bara gå på då. Men såklart flyger han upp och säger att jag måste betala för mig och vargen, det värsta med sånna är att dem inte ens lyssnar han bara fortsatte prata på om sitt den enda meningen han kunde säga för tillfället var: ungdom för hunden!!!

Så jag och Ebba blir avslängde då hon inte hade laddat på hennes hunds busskort. Vi gör då ett tappert försök att ta spårvagnen istället. Får vänta ett tag så passar på att försöka lösa det med sms-biljett. Det fuckar sig på deras hemsida så jag kan inte få nån jävla biljett så går fram till spårvagns chauffören och frågar. Han förstår inte vad som var problemet men säger också att vi inte ska chansa idag då han visste att det var kontrollanter på den linjen hela dagen. Så vi går av och börjar gå till stan istället jag och Ebba.

Blir påkörd av en cykel på vägen dit men väl i stan så åkte jag med syster hem där det väntade mat och en cykeltur med vargen. Härligt slut efter en helvetes em!

Men men nu är det sängen som gäller upp 5:15 imorgon igen!

Ciao bella<3

Kommentera här: