Djurexpo!!!

Idag bar det iväg till djurexpo på skolan, var där innan det började så att Kaitaq skulle få komma dit när det var lite lugnt i alla fall. Han skötte sig helt perfekt, var s sjukt duktig när han promenerade mitt bland alla hundar, kameler och hästar. Så jävla stolt matte man kan va då!!

Vid 13 var det rasparad när vi skulle gå med vår hund samt klä ut oss till hur ägarna så ut förr i tiden. Så jag skulle alltså klä ut mig till nomadfolk i norra Sibirien. För att tillägga är det 25grader ute och jag gick i pälsväst, stickad tröja, päls mössa och uggs!! Jag var så sjukt jävla varm, seriöst kändes som om jag skulle svimma eller få solsting typ.
Menmen rasparaden fick jättebra och alla tyckte Kaitaq var vacker och ståtlig.

Åkte därifrån vid 14 då det vart direkt hem till ishockey (Finland-Sverige) och vi vann!!!! Yey...

Jaja var en lugn kväll framför Eurovision och nu är det geordie shore på tv!

Ciao bella<3

Kommentera här: