Omg!!!

Inte bloggat på sjukt länge nu, men i fredags i skolan sågar det hunddag. På förmiddagen gick vi en lååååång promenad med hundarna samt träning vid möten och kontakt.

På eftermiddagen fick vi in en tax som skulle ryckas, jag och Erika tog hand om den så vi ryckte pälsen, klippte till tassarna, klippte ner klorna, rensade tandsten samt badade av Gunde till slut. Han vart som en helt annan hund.

Åkte hem med syster vid 15, packade ner grejer tills kvällen då jag åkte in till Frida och vi fixade iordning oss tsm med dem andra från trean. Vid 22 åkte vi ner till puls för att festa!!

Det var neonkväll då så vi fick neonarmband, neonglasögon och batonger. Samt kroppsmålning, skit kul.
Vi dansade hela kvällen tills 2:30 ungefär då vi tog spårvagnen hem till Frida. Där somnade man gott under täcke och filt.

Igår lördag kom jag hem vid 13 typ då jag bara fikade för att sedan ta en dusch. Började känna mig dålig och sen small det till och jag vart dygnsjuk.
Ont i hela kroppen, så fort jag nuddar minn skinn så gör det ont, jag är total täppt, ont i halsen och låter som en kråka. Pricken över i är ju faktiskt att jag troligtvis har slitit upp min muskelbristning i vaderna igen. Kan inte gå en meter utan att halta typ.

Men men, idag tog Micke ut Kaitaq på en promenad på morgonen, god frukost och sen slappat framför tv då jag inte kan gå.

Men men, ser nu film med mamma "green Street holigans" den e så bra.

Ciao bella<3

Kommentera här: