Utgång!!!

Igår åkte jag och familjen hem till fam. Ädel då Emma tog studenten så firande vart det hos dem. Det var skitroligt, träffade massa folk och pratade jätte mycket med allt och alla. Vi tänkte dra vid 22 då vi skulle hinna med insläpp på krogen innan 23 men det fick vi inte för Jocke då det skulle komma en överraskning.

Såklart var vi tvungna att vänta men tur var väl det, då det var en riktigt bra överraskning. Vi åkte i alla fall vid 22:15 typ så hann jag byta om hemma då det vart en helt spontan utgång för mig.

Vid 22:30 hämtade Albin mig så åkte vi in till Hugo där Emma och Johan väntade på mig och Natha. Fan vad kul det var ute, mötte alla gamla polare från förra gymnasiet så hade grymt kul med dem. Många shots och drinkar senare åkte vi hem och somnade runt 05.

Ciao bella<3

Kommentera här: