För dem har tagit studenten!!!

Vid 12:30 åkte jag och syrran in till eber då kusin skulle ta studenten. Fan vad fin hon var älskade kusin, så glad för din skull och stolt då du har jobb nu och allt går bra (pengar rullar in som dem ska). Dem hade uppehåll när dem sprang ut men sen började det spöregna när dem klev upp på flaket för att åka iväg. Synd men det bryr man sig inte om då ju!!!

Direkt efter det så hann jag precis till himmelstalund för att kolla när våran avgånsklass sprang ut. Frida vad fin du var, superstolt över dig också såklart. Tyvärr han jag inte säga hej då till henne då det vart bråttom hem för min del då vi skulle hämta familjen innan studentfirande hos kusinen. Det var synd då min Frida åker upp till Värmdö igen imorgon (lördag) så ser inte henne på ett tag. Men vi måste ses på lovet och annars med det är ju inte så långt.

I alla fall så var det studentfirande hos kusin sen där det bjöds på god mat, gott sällskap och fint tal. Längtar tills det är min tur!!

Ciao bella

Kommentera här: