Doggsencenter!!!

Idag var det min första dag på doggsencenter, shit vad roligt, lärorikt, ansträngande men främst väldigt många erfarenheter rikare efter idag.

Jag kom till Norrköping resecetrum vid 07:15 då vi lastade på alla dagishundar som deras ägare kom och lämnade. Vi åkte ut till Doggsen där min dag började. Vi gick ut med hundar, städade, badade m.m. Ska inte gå in för mycket på det men kan säga att jag är sjukt glad av att få den här chansen och att jag längtar jättemycket tills imorgon när klockan ringer 05:15.

Annars då så känner jag mig halv. Min älskade vilda diamant är hos min kära vän Jansson, nu när jag ligger här i sängen och ska sova så tittar jag ner och ser en tom hundsäng. Det är faktiskt jättejobbigt, ni tycker säkert det låter hur töntigt som helst men faktum är att det skiter jag i för jag och min hund har en sån otroligt fin och stark relation så det är jättejobbigt att vara ifrån han. Som sagt det längsta jag varit ifrån han förut är 1natt bara, men nu är det 3-4 nätter.

Som tur är vet jag att han har det helt underbart hos Jansson och Kaitaqs kompis Harry. Hon skickar bilder från deras promenader, när dem ligger i sängen, under sängen, springer och leker m.m så jag känner mig lugn egentligen. Men nu ska jag lägga mig upp tidigt imorgon igen för att åka till bästa stället.

Ciao bella<3

Kommentera här: