Miljöträning!!

Vaknade lite senare idag med syster i tv-rummet hade filmkväll med serien "the bridge" som vi fick låna boxen av våran granne. Syster tog ut K på kiss och fick frukost sen åt hon och jag framför det sista avsnittet av serien. Den var riktigt bra, en dansk kriminalare är det.

Syster åkte förut in till stan så jag och K tog en promenad på 1h runt stallet för lite miljöträning också. Och det gick super, han gick även lös på grusvägarna men gick fot hela tiden typ utan att jag sa något. Så framsteg är det varje dag.

Nu äter jag lite mellanmål och kollar tv ett tag mesans vargen sover.

Ciao bella<3

Kommentarer:

1 Emelie:

skriven

Kan du inte lägga ut ett inlägg på de träningar du gör? Alltså hur du utför dom, hur ofta och vad dom gör? :)

2 Linnéa Eldh:

skriven

Jag antar att det gäller träningen för Kaitaq, och det kan jag absolut göra, ska skriva ihop ett typ träningsschema och försöka lägga ut i veckan nu :) tack för tips på inlägg, kram.

3 Emelie:

skriven

Hej igen!
Menade dock DIG haha! :) Har läst då och då när du tränar och du verkar i bra form och vill själv komma i lite bättre form så vill gärna se och lära :)
Men nu när du tog upp med Kaitaq så kom jag på att det också hade varit väldigt intressant att läsa och kan ge tips till nya saker jag kan lära min hundar så gärna båda två! :)

4 Linnea Eldh :

skriven

Haha jaha, då skriver jag två träningsscheman ett för mig och ett för hunden :) tack!!

Kommentera här: