Lite kvällslek skadar aldrig!!

Nu på kvällen så fick Kaitaq ett träningspass (lydnad) det gick super, han är grymt duktig på att va med i huvudet, ha koll på mig och ge 100% som han är bäst på. Jag är så himla nöjd och glad över att ha en sån träningsmotiverad hund som verkligen vill lära sig nya grejer och framförallt göra det perfekt. Efter träningen vart det lek med bollslungan, och fy vad han springer han kommer upp i hög fart grymt snabbt och apporterar bollen väldigt bra. Hur som helst så älskar han att leka men kan ändå varva ner direkt när jag säger det, så en väldigt bra on/off knapp på min husky. 
 
Oj, kändes som jag skröt väldigt mycket nu men jag är bara en så stolt matte och älskar att se förbättrning hos vargen... Nu snart kommer Emma hit på middag med familjen så ska vi väl kanske se någon film sen. 
 
Ciao bella<3
 
 
 
 
 

Kommentera här: