Bathtime with my babybrother!!!

Varje dag innan Melker ska gå och lägga sig så får han antingen ett bad eller dusch och idag vart det bad. Jag skulle då ha koll på han och leka med han medans han var i badet. Han ser fram emot att ta ett bad då hans ankor står på kanten och väntar på han och när vattnet rinner så vill han bara i. Han har även fått bokstäver som när dem är blöta sätter sig fast på badkarskanten och kakel men tydligen även på Melkers huvud och min hals. Haha, i alla fall så skvätte Melker en massa vatten på mig så jag var tvungen att hoppa i badet med han och vi hade jätteroligt med alla bokstäver.

Haha, ja ni ser ju hur vi ser ut, nu är jag i alla fall ute hos mig i sängen och ska väl sova vart efter, klippte klorna på K och har haft lite kelstund efteråt som belöning. Natti natti, sov gott!!

Ciao bella<3

Kommentera här: