Äntligen hemma!!!

Jahopp idag kom resten av familjen hem från deras semester ner till skåne och danmark, så kul att träffa lilla Melker igen, han sprang ut och kramade om mig och skrek: NENNE (jag kallas det av min lillebror), supersöt är han, har saknat han till 1000. Har såklart saknat  mamma och micke med, men något extra med lillebror, ta inte illa upp nu älskade mor. Dem kom hem runt 18 tiden så då beställde vi hämtmat från "Östens stjärna" i söderköping, supergod kinamat, jag tog friterad bläckfisk, världens bästa. 
 
Sen vart det lite gripande träning med Kaitaq, han är riktigt stark i käken nu, vill verkligen ha kudden. Kul att se skillnad på så kort tid, vill ju få han lite med i IPO träning, och det kommer gå det är jag säker på. Men nu ligger han helt utslagen här i min säng och jag har precis målat naglarna, det gick dock skit, har inget tålamod med sånt så det kladdade ihop sig, såg någorlunda ut på tummnageln så här är den, haha. 

Nae, nu ska jag lägga mig för att gå upp imorgon för en promenad med syster och vargen...
 
Ciao bella<3
 
 
 
 

Kommentera här: