No more time!!!

Jag vet att jag inte har bloggat på ett tag men jag har inte alls orkat. Har gått in på bloggappen och tänkt fixa nåt inlägg men orkar inte.

Men nu så kommer lite uppdatering, igen.

I går så åkte jag, Jansson, Sandra och Erika in till Norrköping för att festa lite. Vi hade jätteroligt, dansade massor så fick sjukt ont i fötterna sen framåt 01tiden.
Efter det så åkte jag och syster till en hemmachill fest hos kompisar. Jättetrevligt där också så lyckades komma hem till 02 i alla fall. Hihi.

Idag så vart det en långpromenad på morgonen med vargen sen åkte jag och syster in till Söderköping för att handla då släppte jag K i rasthagen där. Då kom det en kvinna och frågade om hon fick släppa sin hund också. Det var också en Husky hane på 11mån dock kastrerad.
Så dem gick jättebra överens och lekte bra med varann. Kul att hitta nya kompisar.

Då kom jag även på tankarna och kastrera Kaitaq då det är bättre då jag ändå inte tänkt ha han i avel nu. Det har jag inte tiden för heller (Asså att avla).

Men men här kommer bilder på mina nya skor från NLY Trend som jag hade i går samt bilder på Kaitaq och hans nya kompis idag.

Ciao bella<3

Kommentera här: