Snygg fotomodell!!

Om man är Linnea Eldh's hund så får man stå ut med mycket, jag gillar ju att fota som ni säkert märkt och då så är det ju alltid lättast att ta hjälp av min vilda diamant, Kaitaq...
 
Ja, faktum är att han är en riktig linslus,såfort jag tar fram kameran och godiset så sätter han sig supersnyggt och kollar rakt in i kameran, till och med när jag inte SKA fota honom så råkar man ändå få med ett öra eller en svans. Haha, ja det är väl tur att vi passar, han och jag. Annars så åkte Sture hem vid 13:30 och Kaitaq somnade direkt. 
 
Tog en eftermiddagspromenad vid 17 och sen vart det lite aktiveringsspel för Kaitaqs del, gud vad snabb han är på problemlösning. Så himla smart, efter det så stack jag in till familjen och lerade lite med lillebror, gjorde en superfin uggla till han och ett gulligt bulldog huvud med massa rynkor och söta detaljer. Nu ligger jag faktiskt i sängen och käkar lite lördagsgodis och ska väl sova snart då det är hundträning på schemat imorgon. 
 
" Är den här posen bra matte? Ja ni han är väl allt för söt den här lilla diamanten"

"Jag kan bara inte sluta ta kort på Kaitaqs nos, den är så underbart gullig och fin, haha helt sjukt jag vet men den blir så fint motiv"
 
"Se så cool man kan vara, en mössa på och så kommer den här allvarliga blicken fram i Kaitaqs uttryck"
 
"Jag har godisen...... Nej jag hamnade ur bild"
 
"Somna in, sov så sött<3"
 
"Jag ser faktiskt godisen som ligger på golvet, precis framför mig"
 
"Lite lördagsmys med Kaitaqs vargkudde och filt och grejer"
 
"Se så lika dem är, vilken är en kudde och vem är Kaitaq?"
 
"Seriöst mamma måste vi fota mer? Jag är supertrött"
 
"Nae nu vägrar jag posera mera, nu får det vara bra"
 
Haha ja här ser ni lite bilder på Kaitaq, vissa bilder är ju sötare än andra... Men han är min lilla ögonsten i alla fall. Nu ska vi sova...
 
Ciao bella<3
 

Kommentera här: