Mitt i helgen!!

Oj oj oj nu är man trött och ska sova typ NU...

Men först lite blogging, upp tidigt och i säng sent det är livet. Nae men ärligt älskar det faktiskt att utfodra alla möjliga djur och fixa iordning, ta promenader och njuta av gårdslivet. Såhär kommer jag bo och leva en vacker dag med mina hundar och hästar + ett å annat djur också ska nog få plats. 

Idag tog jag faktiskt med mig systemkameran efter lunch för att fota Kaitaq, hästarna och getterna lite. Det började dock mörkna på precis + att det var väldigt mulet och tråkigt väder så tror inte att det blev så fina bilder. Får hoppas på lite sol imorgon i alla fall. 

"Kaitaq i stora hägnet idag, ser hans lekkompis nos också, haha"


"Golunch vart det också med tomtegröt och lire julmys i hotellet"


"Är man duktig så får man vara med ute i köket lös, och det skötte han galant idag brydde sig inte ens om att gå fram till gallerna där andra hundar sitter"

"I väntan på utfodring av hundarna på kvällen"

Kaitaq har faktiskt en väldigt många olika sovstilar och han testade dem flesta idag när han var så otroligt trött efter en heldag med lek och bus. Här kommer några av hans sovstilar...








Ciao bella<3

Kommentera här: