Fredag 27/12!!

Nu är väl alla juldagar officiellt slut, började dagen med en lååååång skitjobbig promenad med syster och vovvarna, gick i träsk, klättrade upp för berg, hoppade över bäckar m.m. Men skönt var det i alla fall och Kaitaq hade sin spårlina på så han fick springa av sig mycket i skogen och vara "lös" och så var Rambo helt lös och skötte sig utmärkt. 

Kom tillbaka senare än vi tänkt så in i duschen och sen packa väskan för att åka in till Norrköping. Jag och syster var på Mirum galleria och shoppade lite, jag var verkligen i behov av ett par ljusa jeans och ett par mörka, sen vart det ett vanligt enkelt linne också. Köpte även en present till familjen Doggsen, det förtjänar dem!! 

Sitter uppe i lägenheten nu och ser på Skärgårdsdoktorn medans Kaitaq sover vid mina fötter. Kommer väl somna snart, är såååå trött. Men bra att ladda upp för jobb imorgon. 

Ciao bella<3

"Kaitaq på promenaden, nu var vi nästan framme vid en grusväg i alla fall så man kunde gå i rak terräng"


"Älskar verkligen min nya RaceMarine joggar dress, har den på mig nu när jag slappar framför tv:n"

"Såhär trött är vargen nu när han sover vid mina fötter"

Kommentera här: