Då var den dagen snart slut!!

Måndag låter ju bara tråkigt i allas öron eller hur? Men idag har varit en bra dag!!!

Till skolan vid 10 för att ha Entrepenörskap där vi har vårat cafe, sen vidare till lunchen som var potatisbullar med lingonsylt (helt ok). Efter lunchen satsade jag på lite kontaktövningar med Kaitaq, dessutom hade jag lite störning i form av, lek&bus av Atlas, Charlie och Teddy (tack så jättemycket ägarna, blir jättebra träning för mig då) :D och det gick super för mig och Kaitaq tyckte jag. Sedan hade vi mentorstid och aktivitetsledarskap då jag hade lektion om barmarksdrag, vilket också gick superbra. 

Efter skolan kom mamma och hämtade mig för vi skulle till stadium och hämta mitt paket. En superfin *dyr* Haglöf vinterjacka. Så jävla glad är jag, den är så varm och skön (kommer aldrig frysa mer under vintern) man ser ut som en Michelin-gubbe i den men det är det fan värt. Och snygg är den också!! 

"Kaitaq och Harry "brorsorna" i deras Box i skolan idag (snacka om att vara fäst med varann eller hur?)"


"Min supersnygga Haglöfs jacka"



"Såhär glad är man över att det är min födelsedag idag"

Ciao bella<3

Kommentera här: